Suami Kerat Tiga Istri Hamil Hingga Janin Terkeluar

Penemuan seorang mayat wanita hamil 5 bulan ditemui dalam keadaan menyedihkan setelah pihak polis mendapat aduan dari warga atas bau busuk yang menyegat dari sebuah rumah di sini.

Mangsa 30 yang ditemukan dirumahnya dengan keadaan bugil di potong pada kaki,tangan serta bagian perut terburai hingga isi kandungan terkeluar.

Berdasarkan informasi warga perumahan sewa tersebut,muplihah berkata Hari Minggu kelmarin mendengar ada sebuah pertengkaran mulut dirumah mangsa kemudian tidak lama selepas itu tidak terdengar apa apa lagi.

“Sehari selepas itu saya mulai mencium bau yang tidak sedap,hari isnin dan selasa sudah tercium tapi tidak terlalu menyegat,hari ini baunya sudah semakin busuk,kami terus membuat laporan polisi”.katanya.

Polisi yang di maklumkan terus kelokasi kejadian dan mendapati sebuah potongan mayat yang sebagiannya dimasukkan dalam beg pelastik didalam tandas bilik rumah tersebut,tidak jauh daripada situ terdapat janin bayi yang sudah membusuk.

Siasatan awal mendapati mangsa berumur 30 tahun dan baru berpindah ke rumah sewa tersebut bersama suaminya sebagai “suspek utama”

Menurut ketua kepolisian Tangera cikupang indonesia.Pihaknya masih menyiasat identiti mangsa serta motif pembunuhan tersebut.kami juga masih memburu suami mangsa yang hilang dengan tiba tiba.kantanya ketika ditanya.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*